APUSENII SUNT MAGICI



Desi provin dintr-o zona pitoreasca, inconjurata de patru masive muntoase superbe, am ajuns la concluzia ca nu am umblat suficient de mult pe munte sau nu am fost mereu pe unde trebuie. De ce afirm acest lucru ? Acest lucru se poate vedea in imaginile ce urmeaza...

Insotit aproape peste tot de Alexandra, persoana care ma suporta zilnic dar mai ales in timpul calatoriilor si in weekend, am ajuns cu putin timp inainte de amurg la pensiunea Poarta Zmeilor din Salciua de Jos ...iar de acolo am dat fuga sus in Dumesti pentru inspectia locatiei...

La o prima vedere : 

coline frumoase...


apus fara nori pe cer...


casele motilor...


Alergarea de seara... 


A doua zi, dimineata devreme ...am plecat singur inapoi pe deal in Dumesti. 

Iarasi nimic spectaculos...Ceva culori de toamna, bruma, si soarele care inca nu iesise de dupa munti...


o panorama compusa din mai multe cadre...


Dupa o scurta tura in asteptarea celui de-al "doilea rasarit" (fenomen intalnit si in alte parti, nu doar la Rimetea, la poalele Coltilor Trascaului), spectacolul naturii a inceput :












WOW !!!
Apoi am plecat pentru micul dejun...si pe urma spre Scarita Belioara impreuna cu Alexandra unde urma sa ne intalnim cu Alex. Gandul mi-a ramas tot pe colinele din Dumesti...trebuia s-o duc si pe Alexandra sa vada acel spectacol...

S-a dus repede ziua pe coclauri...seara a trecut si mai repede cand la cina am dezbatut bitcoin-ul cu dl. Florea (inginer silvicultor de meserie, insa cu experienta internationala in d-ale muntelui : Himalaya, Alpi, "banalitati" d-astea) 

Veni si dimineata, iar de la balconul pensiunii nu se vedea mare lucru din cauza norilor ce au invaluit toata Valea Ariesului...Alexandra, fara chef de mers pe deal, mai ca vroia sa-si continue somnul...eu nimic, "mergem sus pe deal". 
Ajunsi pe deal, Dumestiul era MAGIC...


cu totul altul fata de cel vazut in urma cu 24 de ore...


si ceva mai populat...



IREAL...



Bă' esti nebun ? 


Oriunde te uitai, era o incantare...



Alti doi pasionati de "ceturi"...


Toamna, umbre, ceata si lumina buna peste tot...


Nu ma mai satur de privit si declansat...




Timpul sa mergem...cu siguranta vom reveni...tot cand vesmintele autumnale ale codrilor sunt imbracate cu atata eleganta in lumina diminetii !

Atunci cand Apusenii sunt MAGICI !









Comentarii

Postări populare de pe acest blog

In cautarea rasaritului perfect...partea a II-a

Din nou primavara

In cautarea rasaritului perfect...via Strategica - partea I