In cautarea rasaritului perfect...partea a II-a


Octombrie 2021: la un pas mic de a rata "editia" de anul acesta la culorile de toamna. 

Bruma din ultimile zile si prognoza optimista mi-au dat sperantele unui rasarit interesant, de aceasta data cu nuante predominant rosiatice. 

Stiind ca urmeaza sa fac singur o "tura" de 12km cu o masina joasa pe un drum neasfaltat, ca deh, unul dintre meniscuri a avut alte planuri vara aceasta, am plecat pe intuneric de acasa, fara sa mai aud vocea aceea lenesa, adormita din mintea mea, spunandu-mi " mai dormi, poti sa mergi si in alta zi". Numa' bine... am avut timp sa-mi savurez cafeaua pe drum, la care am adaugat un sandwich bun, cu aroma de odorizant de masina 😅.

Nu stiu cum se intampla, ca aproape de fiecare data, soarele rasare mai repede cu doar cateva minute decat ajung eu in locul dorit...chiar nu-mi pot da seama cum...

Si ma dadui jos din masina, cum altfel, decat cu extensia in brate...

Satul Ciungetu


Varful Ciresu


Franturi din culmea principala a Latoritei, pe care, mestecenii o decoreaza intr-un mare fel:






O gospodarie de pe piciorul Tarnovului :



Stana Pietrele Albe:


Varful Dalme din muntii Lotrului:





Si din nou, satul Ciungetu:





Fiecare moment aduce o alta lumina pe frunzele copacilor. 

Varful Ciresu




Fiind de-al locului, stiam deja ca locul ofera foarte multe din punct de vedere fotografic...cu toate acestea, zona reuseste sa ma uimeasca la fiecare iesire.










In urmatoarea dimineata, o scurta urcare spre Gruiul Ursului (muntii Lotrului), pe o poteca putin umblata de localnici, ofera cateva perspective interesante in lumima diminetii








Iar in ultima tura de dimineata, pe Strategica (portiunea care urca din Valea Macesului) am mai avut parte de un ultim spectacol de toamna oferit de padurile din zona.


Vestita muchie a Bratienilor din masivul Capatanii



Varful Ursu din masivul Capatanii



Lacul Malaia



Valea Repedea


Valea Latoritei in amomte de satul Ciunget





 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Din nou primavara

In cautarea rasaritului perfect...via Strategica - partea I